دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

تجهيزات اتوماسيون صنعتي

بررسی اتوماسیون صنعتی

تجهيزات اتوماسيون صنعتي

۱۹۹ بازديد
PPC انعطاف پذیر بسته بندی ، LLC ، پیشرو در ارائه بسته بندی های انعطاف پذیر سفارشی برای مواد غذایی ویژه ، مراقبت های بهداشتی و بازارهای باغبانی ، امروز از خرید Pewaukee ، HFM Packaging Ltd. مستقر در ویسکانسین خبر داد.

PPC ، دفتر مرکزی آن در Buffalo Grove ، IL ، یک رهبر در چاپ فلکسوگرافی و تبدیل فیلم ها ، کیف ها و کیسه های انعطاف پذیر است. این یک پیشگام شناخته شده در بسته بندی اتاق تمیز برای مراقبت های بهداشتی و پزشکی است ، "بهتر برای شما" اسنک مارک های ارگانیک ، محصولات ، غذای حیوانات خانگی ، نانوایی و باغبانی. این شرکت پنج مرکز تولید را در Buffalo Grove ، IL ، Mission ، KS ، رم ، GA ، Payson ، UT و کلمبیا ، آمریکای جنوبی اداره می کند. امکانات آن دارای گواهینامه SQF و ISO-9001 است. PPC در سال 1968 تاسیس شد و تلاش می کند با بالاترین کیفیت محصولات اتوماسیون صنعتی را با بهترین زمان در کلاس و خدمات ارائه دهد.

HFM Packaging، Ltd. ، دفتر مرکزی آن در Pewaukee ، ویسکانسین ، بیش از 40 سال تجربه تولید راه حل های بسته بندی برای لوازم آرایشی ، بهداشت شخصی ، دارو ، مواد غذایی و برنامه های کاربردی صنعتی دارد. این یک رهبر بازار در استفاده از برچسب ها به عنوان پوست و بسته شدن مواد بسته بندی برای بازارهای مراقبت شخصی و همچنین مبدل کیسه است. آنها به دلیل قابلیت برچسب زنی با سرعت بالا ، پیشرفته ترین فن آوری کیسه سازی مجدد مهر و موم شده و کمک مهندسی با استفاده از راه حل های بسته بندی کلید در دست معروف هستند.

کوین کینالی ، مدیرعامل شرکت PPC انعطاف پذیر گفت: "ما از افزودن تیم استثنایی در HFM به خانواده PPC بسیار هیجان زده هستیم. هدف ما این است که از پیشرفته ترین فن آوری های قابل شارژ و بسته بندی HFM در بازارهای مصرف کننده و مراقبت های بهداشتی برای رشد حتی بالاتر از طریق مشتریان جدید و موجود در کل مشاغل PPC استفاده کنیم. "

پل مارتینز ، مدیر عامل HFM Packaging گفت: "من بسیار افتخار می کنم از رشد که HFM طی 40 سال گذشته شاهد بوده است. ما از به اشتراک گذاشتن فناوری ها با PPC هیجان زده هستیم و خوشحالیم که یک شریک را پیدا کردیم که توانایی پیشرفت ما را دارد. "

درباره بسته بندی انعطاف پذیر PPC ، LLC
مستقر در بوفالو گراو ، ایلینوی ، بسته بندی انعطاف پذیر PPC پیشرو در ارائه بسته بندی انعطاف پذیر تبدیل شده برای مراقبت های بهداشتی ، پزشکی ، میان وعده های ارگانیک ، غذای حیوانات خانگی ، نانوایی ، باغداری و بازارهای تولید است. این شرکت در طراحی و ساخت بسته های کیسه ای چاپی ، روکش دار و ایستاده با ارزش افزوده برای سخت ترین برنامه ها بسیار عالی است. به دلیل تمرکز بر سرعت استثنایی در بازار شناخته می شود ، در ارائه خدمات ، کیفیت و فناوری به مشتریان با ارزش خود بسیار عالی است. این شرکت به طور خصوصی در اختیار مدیریت و مورگان استنلی سرمایه شرکا است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.