جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

hmi

بررسی اتوماسیون صنعتی

hmi

۱۹۸ بازديد
گروه زیمر طیف وسیعی از مدل های پنوماتیک را به سری 5000 گریپر درجه یک خود اضافه کرده است-نسخه هایی با راهنمای خطی آلومینیومی در حال حاضر علاوه بر مدل های موجود با راهنماهای خطی فولادی نیز در دسترس هستند.

گریپرهای جدید GPP/GPD5000AL از Zimmer محدوده محصول  دلتا DOP-107BV را با گیره های موازی دو فک و گیره های سه فک محور افزایش می دهد. ویژگی منحصر به فرد مدلهای جدید GPP/GPD5000AL ، راهنمای خطی آلومینیومی است که باعث می شود دسته های جدید برای مشتریانی که قیمت ندارند و نمی خواهند کیفیت اثبات شده Zimmer را فدا کنند جالب توجه باشد.

از نظر فنی ، گریپرهای GPP/GPD5000AL با راهنماهای خطی فولادی-آلومینیومی خود از همه گریپرهای شکاف T فراتر می روند و حداقل برابر با گریپرهای دارای راهنمای چند دندانی در بازار هستند. با کیفیت بی عیب و نقص خود "ساخت آلمان" ، Zimmer تا 15 میلیون چرخه را بدون تعمیر و نگهداری تضمین می کند. علاوه بر نسخه جدید ، سری گیربکس شامل مدل های GPP/GPD5000 و GPW5000 است که به صورت پنوماتیک عمل می کنند ، گیربکس های ترکیبی پنوماتیک-برقی GPP/GPD5000IL و یک نسخه الکتریکی خالص ، GEP/GED5000.

طراحی شده برای بسیاری از برنامه های کاربردی
سری گریپر 5000 به عنوان یک چنگال جهانی طراحی شده است و بسته به مدل ویژگی های متعددی را ارائه می دهد (سرعت ، نیروهای چنگ زدن بالا ، طول فک بزرگ). بنابراین می تواند راه حل مناسب را برای هر برنامه ارائه دهد.

بسته به مدل ها ، گریپرها دارای کلاس محافظتی از IP40 تا IP67 هستند. دسته های زیمر سری 5000 دارای انواع مختلف راه حل های مفصل هستند که استفاده روزمره را آسان تر کرده و اغلب نیاز به لوازم جانبی را برطرف می کند.

گروه زیمر از سنسورهای میدان مغناطیسی تازه توسعه HMI دلتا DOP-107BV صفحه نمایش 7 اینچ یافته استفاده می کند که از قسمت کناری روی محفظه گیر گیر قرار می گیرد. بنابراین می توان سنسورها را به راحتی بدون پیاده سازی گیربکس تعویض کرد. مزیت دیگر این است که آنها از شیار C بیرون نمی آیند ، به این معنی که گیره ها می توانند در کنار هم نصب شوند. ویژگی های سوئیچینگ در مقایسه با مدل سنسور قبلی یکسان است. سنسورهای جدید با کابل 5 متری با انتهای سیم باز و 0.3 متر با نسخه های پلاگین M8 در دسترس هستند.

بسته به مدل ، همه نسخه های سری 5000 (پنوماتیک ، پنوماتیک- برقی و تمام برقی) نیروهای چسبندگی بیشتری ، طول فک بزرگتر و زمان باز یا بسته شدن کوتاه تری نسبت به رقبا ارائه می دهند.

یک شریک ارزشمند برای راه حل های سیستم
گروه زیمر یکی از پیشروترین تولید کنندگان قطعات اتوماسیون ، ماشین آلات و مبلمان در جهان است و همچنین یک شریک مهم و ارزشمند برای راه حل های سیستم برای بسیاری از شرکت های معروف ملی و بین المللی در زمینه مهندسی ماشین و کارخانه و همچنین دلتا DOP-107BV صفحه نمایش 7 اینچ صنایع هوافضا و خودروسازی از سال 1980 ، گروه زیمر به دلیل قدرت بالای نوآورانه تولید شده در آلمان ایستاده است و با رشد مداوم سالانه خود و همچنین شبکه فروش محصولات پیشتاز فناوری خود در 125 کشور جهان ، خدمات جهانی را برای مشتریان خود تضمین می کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.