پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

ارتقاء فلومترهای دستی موجود

بررسی اتوماسیون صنعتی

ارتقاء فلومترهای دستی موجود

۱۸۷ بازديد
چگونه فلومترهای دیجیتالی ABBs 240 نصب شده در سراسر شهر به ردیابی، اندازه گیری و بهینه سازی مصرف آب در زمان واقعی کمک می کند.


سفر سورات برای تبدیل شدن به یک شهر هوشمند
ABB هند دیجیتالی کردن کل سیستم مدیریت آب سورات را با راه حل فلومترهای AquaMaster مجهز به GSM (سیستم جهانی ارتباطات سیار) برای اندازه گیری مصرف آب در زمان واقعی امکان پذیر می کند. فناوری سطح بعدی به شرکت شهرداری سورات (SMC)، مرجع مدنی حاکم، کمک می‌کند تا الگوهای مصرف را مطالعه کند و زمینه‌های بهبود را برای مدیریت بهتر آب بررسی کند و سورات را در سفر خود به سمت تبدیل شدن به یک شهر هوشمند جلو ببرد.

ABB برای اولین بار در سال 2005 فلومترهای دستی را برای اندازه گیری آب در شهر نصب کرد.ریموت کنترلر با ظهور فناوری دیجیتال و قرار گرفتن سورات در لیست 100 شهر هوشمند، ABB با شرکت شهرداری شهر شریک شد تا با ارتقاء، مدلی مقیاس پذیرتر و پایدارتر را به کار گیرد. فلومترهای دستی موجود به دستگاه های دارای قابلیت دیجیتال. SMC در حال حاضر بیش از 240 فلومتر را در سراسر منطقه پاندساران شهر که دارای کارخانه های نساجی متعدد است و مکان های دیگر در شهر مانند دانشکده مهندسی، بیمارستان ها و هتل ها نصب کرده است.

نظارت دیجیتالی بر مصرف یک منبع حیاتی مانند آب به توزیع عادلانه تر و مدیریت بهینه آب به نفع مردم شهر سورت کمک می کند. سانجیو شارما، مدیر عامل ABB هند، گفت: ما مفتخریم که با مدیران سورات به خاطر دیدگاه و اقداماتشان برای اتخاذ راه حل فلومتر دیجیتال در سطح جهانی ما شریک شده و به آنها تبریک می گوییم.


ارتقاء فلومترهای دستی موجود
فلومترهای ABB در پنج شهر دهلی، بنگلور، رانچی، کلکته و چنای برای اطمینان از نظارت کارآمد، ردیابی و صورت‌حساب مصرف آب کار می‌کنند. شارما افزود: ما معتقدیم که این یک گام کلیدی برای شرکت‌های شهری برای کاهش سهم آب بدون درآمد است، زیرا هند وارد عصر شهرهای هوشمند و استفاده بهینه از منابع طبیعی می‌شود.

فلومترهای ABB که در لوله‌های ورودی خطوط آب شهری نصب می‌شوند، خواندن کنتور خودکار (AMR) را قادر می‌سازد که جریان آب را اندازه‌گیری می‌کند و قرائت‌های دقیق را از طریق اتصال GSM به مرکز کنترل مرکزی شرکت ارسال می‌کند و بار جمع‌آوری دستی داده‌ها را از بین می‌برد و کاهش می‌دهد. خطا در خواندن داده‌های جمع‌آوری‌شده از قرائت‌ها گزارش‌های ماهانه و فصلی رایانه‌ای در مورد الگوهای مصرف ارائه می‌کند.

در حال حاضر، کارخانجات نساجی در شهر بیش از 50 درصد از آب تامین شده توسط SMC را مصرف می کنند، در حالی که مقدار باقیمانده توسط خانوارها و سایر موسسات تجاری در شهر مصرف می شود. با این حال، در آینده،قیمت ریموت کنترل ساگا جرثقیل saga شرکت قادر خواهد بود از اطلاعات دقیق استفاده کند
زمان‌بندی استفاده و نحوه بستن ریموت کنترل جرثقیل سقفی ساعات اوج مصرف برای بهینه‌سازی مدیریت آب. طبق گزارش بانک جهانی، اگر بتوان تلفات آب در کشورهای در حال توسعه را به نصف کاهش داد یا سهم آب بدون درآمد را کاهش داد، آب ذخیره شده برای تامین حدود 90 میلیون نفر کافی خواهد بود.


تصفیه خانه آب
سورات که در سواحل ایالت گجرات در هند واقع شده است، پایتخت الماس و مرکز نساجی این کشور است که بیش از 5000 تاجر الماس را در خود جای داده است و تقریباً 6 لک نیروگاه بافندگی که تقریباً 20 میلیون متر پارچه را هر روز پردازش می کنند. از آنجایی که شهر قصد دارد آینده ای پایدار را به عنوان یک شهر هوشمند بسازد، یکی از مسائل مهمی که سعی دارد با آن مقابله کند، بهینه سازی صنعت نساجی پر مصرف آب با ایجاد مدیریت بهتر آب است. SMC تلاش کرده است تا هدر رفت آب را کاهش دهد و نحوه بستن ریموت کنترل جرثقیل سقفی راه حلی دیجیتالی برای ردیابی خودکار مصرف در شهر اتخاذ کند، به ویژه در 1000 کارخانه تولید پوشاک که روزانه حدود 90 میلیون لیتر برای فرآیندهایی مانند تمیز کردن، تمیز کردن، سفید کردن و رنگرزی مصرف می کنند.

ABB یک پیشرو در فناوری است که تحول دیجیتالی صنایع را هدایت می کند. با سابقه نوآوری بیش از 130 سال، ABB دارای چهار کسب و کار مشتری محور و پیشرو در سطح جهانی است: برق رسانی، اتوماسیون صنعتی، حرکت، و رباتیک و اتوماسیون گسسته، که توسط پلت فرم دیجیتال ABB Ability پشتیبانی می شود. (تجارت شبکه برق ABB در سال 2020 به هیتاچی واگذار خواهد شد.)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.