جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

مرکز استارت‌آپ MeitY برای پشتیبانی از استارت‌آپ‌های فناوری در هند، MathWorks را راه‌اندازی می‌کند

۱۸۴ بازديد
MSH و MathWorks میزبانی مجازی برای همه انکوباتورها و استارت آپ های MSH خواهند بود.


MietY Startup Hub
دهلی نو، 15 فوریه 2022: MietY Startup Hub (MSH) ابتکار وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات (MeitY)، با تمرکز بر ایجاد اکوسیستم راه اندازی فناوری در سراسر هند با تشویق نوآوری های فناوری شاستی ساگا، استارت آپ ها و ایجاد خصوصیات فکری، همکاری خود را با MathWorks، توسعه‌دهنده نرم‌افزار محاسباتی ریاضی برای دانشمندان و مهندسان، رسمی کرده است.


بر اساس این مشارکت، استارت‌آپ‌های انکوباتورهای MSH دسترسی رایگان به MATLAB، یک پلتفرم برنامه‌نویسی و محاسبات عددی مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل داده‌ها، توسعه الگوریتم‌ها و ایجاد مدل‌ها، و Simulink، یک محیط شبیه‌سازی برای محصولات و سیستم‌ها، دریافت خواهند کرد. کارآفرینان MSH همچنین به بیش از 100 جعبه ابزار الحاقی، پشتیبانی مهندسی از کارشناسان MathWorks و دسترسی به جامعه کاربران MATLAB Central دسترسی دارند. این ابزارها توسط بسیاری از صنایع ریموت کنترل در زمینه‌های کاربردی از جمله هوش مصنوعی، برق‌سازی، شبیه‌سازی، بی‌سیم و غیره مورد استفاده قرار گرفته‌اند. MSH و MathWorks میزبانی مجازی برای همه انکوباتورها و استارت آپ های MSH خواهند بود.


آقای جیت ویجی، مدیرعامل MSH با استقبال از این همکاری گفت: "هدف پیوند بین MSH و MathWorks به نفع استارت‌آپ‌های فناوری از طریق ارائه محصولات و خدمات لازم، مربیگری و ارتقای مهارت‌های فنی، کمک در گسترش بازار و در نتیجه تقویت است. هدف MSH - ترویج نوآوری است که منجر به ایجاد استارت آپ های در سطح جهانی و اقتصاد پویا می شود.


Sunil Motwani، مدیر فروش و خدمات کشور، گفت: "ما مفتخریم که با MietY Startup Hub در سفر آن برای ایجاد اکوسیستم استارتاپ های فناوری در هند پک کامل ریموت کنترل شریک هستیم. ما مشتاقانه منتظریم تا ابزار استاندارد صنعت و تخصص خود را به استارتاپ های مرتبط با انکوباتورهای MSH گسترش دهیم." MathWorks India Private Limited.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.