پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

سه تغییر برای سبزتر کردن خانه یا زندگی تجاری شما

۱۸۵ بازديد
سه تغییر برای سبزتر کردن خانه یا زندگی تجاری شما
14 ژانویه 2021 | اخبار

حفظ محیط زیست و آگاهی بیشتر در مورد انتخاب‌هایی که انجام می‌دهیم و تأثیر آن‌ها بر روی کره زمین، چیزی است که برای کسب‌وکارها و افراد مهم‌تر از همیشه شده است. چه شرکتی را اداره کنید و بخواهید کسب و کار خود را سبزتر کنید یا صرفاً بخواهید در خانه دوستدار محیط زیست باشید، خبر خوب این است که گزینه های بیشتری نسبت به قبل وجود دارد که به شما کمک می کند تا به هدف کاهش ردپای کربن شخصی یا حرفه ای خود برسید.

یک سیستم تصفیه آب نصب کنید

در حالی که آب لوله کشی عمدتاً در دنیای غرب قابل شرب است، اکثر آنها موافقند که همیشه بهترین آب نیست. افزودن مواد شیمیایی مانند کلر برای تمیز کردن آب و این واقعیت که می‌تواند زباله‌ها و سایر ذرات مضر را در مسیر خانه یا محل کار شما در لوله‌ها جمع کند،خرید اچ ام آی اغلب می‌تواند باعث ایجاد بو یا طعم بدی شود. با این حال، هر کسی که به دنبال زندگی خانگی یا تجاری سازگارتر با محیط زیست است، به جای آن استفاده از آب در بطری های پلاستیکی را تشویق نمی کند. یک سیستم تصفیه آب به خانواده یا کارمندان شما دسترسی به آب تمیز را در صورت نیاز و زمانی که به آن نیاز دارند، کمک می کند، به آنها کمک می کند از دریافت آب بطری جلوگیری کنند و استفاده از پلاستیک یکبار مصرف شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. گزینه ها را در DiscountFilterStore.com بررسی کنید.



پنل های خورشیدی
نصب پنل های خورشیدی در خانه یا محل کار شما یک راه عالی برای بهبود سازگاری با محیط زیست و صرفه جویی در هزینه در طول زمان است. با افزودن قابلیت تولید انرژی از خورشید به ملک، می توانید از دریافت انرژی خود از منابع محدود روی زمین جلوگیری کنید و از منبع انرژی استفاده کنید که هیچ آسیبی به سیاره ما وارد نمی کند. و بهترین بخش این است که انرژی دریافتی از خورشید کاملا رایگان است. حتی می‌توانید ذخیره‌سازی را به سیستم‌های خورشیدی خود اضافه کنید تا انرژی خورشیدی را که استفاده نمی‌کنید قبل از فروش آن به شبکه برای تامین انرژی خانه‌ها و مشاغل دیگر در منطقه خود نگه دارید.

استفاده از خودرو را محدود کنید
در حالی که مطمئناً اتومبیل‌ها با داشتن گزینه‌های هیبریدی و الکتریکی بیشتر از همیشه دوست‌دار محیط‌زیست می‌شوند، اتومبیل‌های روغنی همچنان در اکثریت هستند. و آنها می توانند منجر به آلودگی زیادی در جاده ها شوند و تأثیر مخربی بر روی سیاره داشته باشند. چه بخواهید در تجارت و چه در زندگی شخصی خود سبزتر باشید، رانندگی کمتر می تواند شروع خوبی باشد. سروو پیاده روی یا دوچرخه سواری ورزش بسیار خوبی است و می تواند به سلامت روان شما کمک کند، در حالی که استفاده از ماشین برای سفرهای طولانی تر می تواند یک راه اجتماعی و سرگرم کننده برای مصرف کمتر بنزین و کاهش تعداد خودروها در جاده ها باشد. اگر صاحب کسب‌وکاری هستید که به دنبال سبزتر شدن هستید، معرفی یک طرح چرخه به کار یا راه‌اندازی یک سیستم کارپول با کارمندان می‌تواند راهی عالی برای تشویق همگان به رانندگی کمتر و کمک به مردم برای صرفه‌جویی در پول باشد.

چه بخواهید با خانه، کسب و کار یا هر دوی خود سبزتر شوید، این سه تغییر در سبک زندگی یا محیط کسب و کار شما می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.
omlox راه را برای صنعت 4.0 و شفافیت زنجیره تامین با متحد کردن همه فناوری‌های مکان‌یابی در یک استاندارد باز و قابل همکاری هموار می‌کند. omlox در حالی که از فناوری‌های مکان‌یابی مانند GNSS، 5G/LTE، WIFI، RFID یا BLE پشتیبانی می‌کند، به‌عنوان ستاره در حال ظهور در میدان، تأکید خاصی بر باند فوق‌وسیع (UWB) دارد. omlox یک سیستم فوق‌باند باز را مشخص می‌کند که قابلیت همکاری سخت‌افزاری کامل را تضمین می‌کند و زیرساخت‌های چند منظوره را فعال می‌کند، به عنوان مثال، برای ردیابی دارایی‌های چند سایتی و ناوبری AGV. با استفاده از APIهای سبک وزن و تنظیمات عملیاتی انعطاف پذیر، omlox را می توان به راحتی در سناریوهای نرم افزاری و سخت افزاری موجود ادغام کرد. مقاوم سازی و اثبات آینده - با omlox هیچ تضادی وجود ندارد.

معماری omlox - یک رویکرد جامع برای مکان یابی سیستم ها
استاندارد omlox از دو عنصر اصلی تشکیل شده است:

omlox hub: میان‌افزاری سبک وزن که رابط‌های استانداردی را برای داده‌های مکان و سرویس‌های مکان - در فناوری‌ها و فروشندگان فراهم می‌کند.
منطقه مرکزی omlox: یک سیستم باند فوق العاده باز، که ردیابی همزمان سخت افزار را از چندین فروشنده تسهیل می کند.
هر دو عنصر omlox در حال حاضر ارزش و انعطاف‌پذیری زیادی را هنگام راه‌اندازی یک سیستم مکان‌یابی یا استفاده از داده‌های مکان برای موارد استفاده صنعتی به صورت جداگانه ارائه می‌کنند. اما این ترکیب حتی قدرتمندتر است - به خصوص در موارد استفاده بلادرنگ در طبقه مغازه یا انبار.

فوق پهن باند
باند فوق گسترده (UWB) ستاره نوظهور فناوری های مکان یابی است که این روزها در تلفن های هوشمند، لپ تاپ ها و خودروها ادغام شده است. UWB یک فناوری رادیویی است که از تکانه های کوتاه در یک باند فرکانس وسیع استفاده می کند. این رویکرد در مورد بازتاب روی سطوح فلزی بسیار قوی است و امکان محاسبه بسیار سریع و دقیق مکان را فراهم می کند. اما در یک راه‌اندازی صنعتی، UWB حتی امروزه نیز یک چشم‌انداز بسیار تکه‌تکه با فروشندگان کوچکی است که فناوری‌های اختصاصی را ارائه می‌کنند.



این در حال تغییر با omlox است!
با مشخص کردن رابط بی‌سیم، نحوه ارتباط دستگاه‌های دارای UWB مانند برچسب‌ها، ابزارها یا AGVها با زیرساخت UWB، می‌توان به یک راه‌اندازی تعاملی دست یافت. یک منطقه اصلی omlox می تواند چندین مورد استفاده را سرویس دهد و می تواند سخت افزارهای چند فروشنده را پیدا کند. این اجازه می دهد تا هزینه کل مالکیت بسیار کمتر و بازگشت سرمایه سریع تر باشد.

هاب omlox

هاب omlox به عنوان یک میان افزار مکان یابی سبک وزن با API های بسیار آسان برای استفاده مشخص شده است. این امکان دسترسی یکپارچه به داده ها و خدمات موقعیت مکانی را فراهم می کند - صرف نظر از اینکه از کدام فناوری مکان استفاده شده است.

فروشندگان نرم افزار و ادغام کننده ها دیگر نیازی به پیاده سازی رابط های سفارشی برای فروشندگان مختلف ندارند. ارائه دهندگان فناوری مکان می توانند از طیف گسترده ای از نرم افزارهای موجود بهره مند شوند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.