پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

اتوماسیون 4.0: انعطاف پذیر ، مقیاس پذیر ، آماده برای شبکه سازی

۱۹۶ بازديد
برخلاف مارک های دیگر پرس سروو ، IEF Werner aiPRESS از شرکت RARUK Automation دارای یک فولاد مقاوم در برابر پیچش ، قاب C با هدایت دقیق رام است که تمام نیروهای عرضی را جذب می کند. این باعث می شود که زنجیره درایو در طول چرخه سفت و سخت باقی بماند تا خطاهای موقعیت را از بین ببرد.

در نتیجه ، aiPRESS به دلیل پردازش دقیق و قابل تکرار در سراسر اروپا شناخته شده است و به طور گسترده ای به عنوان یک ماشین مستقل برای فشار دادن دقیق ، اتصال ، اندازه گیری ، رسم عمیق ، بستن ، کالیبراسیون ، خم شدن ، چسباندن ، برجستگی ، مهر زدن ، صاف کردن و پرچ کردن.

اکنون این مفهوم بیشتر توسعه یافته است تا ماژول سروو پرس بسیار انعطاف پذیر را به طراحان سیستم و سازندگان ماشین ارائه دهد که می تواند در ایستگاه های کاری دستی و خطوط مونتاژ اتوماتیک ادغام شود.

این ماژول های جدید aiPRESS JM در انگلستان از RARUK Automation در سه اندازه با فشار مطبوعات 3kN ، 15kN و 36kN و ضربات 75mm ، 125mm و 175mm در انگلیس موجود است. حداکثر سرعت 150 میلی متر در ثانیه و دقت تکرار ، <0.002 میلی متر است.

اگرچه ضرب و شتم هر مدل ثابت است ، اما در همان جایی که شروع و متوقف می شود کاملاً قابل کنترل است و بنابراین می تواند متناسب با کاربرد آن تنظیم شود. ماژول همچنین می تواند در هر جهتی نصب شود ، به عنوان مثال عمودی ، معکوس یا افقی و همراه با میزهای گردان یا میزهای کشویی. برای تأمین این انعطاف پذیری ، انتخاب اجزای نصب در دسترس است.

ادغام در هر سیستم کنترل ماشین از طریق پروتکل های استاندارد به راحتی حاصل می شود یا ماژول را می توان با aiQ-CONTROL اثبات شده IEF Werner نیز مشخص کرد. این یک مانیتور مسیر نیرو هوشمند است که موقعیت و نیرو را اندازه گیری می کند و روند فشار را به صورت گرافیکی نشان می دهد و روند آن را کنترل می کند.

گزینه دیگر aiLIGHT روشنایی منطقه ای فرآیند هوشمند است که از تنظیم و کار با تغییر از سفید به آبی و سبز برای نشان دادن مرحله فرآیند پشتیبانی می کند. چراغ قرمز اپراتور را از خرابی آگاه می کند.

ماژولهای aiPRESS JM مخصوصاً برای خطوط مونتاژ و اتوماسیون کاملاً خودکار مناسب هستند ، به عنوان مثال ، به عنوان ایستگاه فشار دادن دقیق یا متصل در سیستم حمل و نقل IEF Werner posyART. از RARUK Automation نیز موجود است. آنها همچنین انتخاب خوبی برای محل کار دستی برای پردازش اجزای خاص هستند.

صنایعی که از این مقدمه بهره مند خواهند شد ، الکترونیک ، تجهیزات پزشکی ، تولید خودرو و هوا فضا هستند که در آن موقعیت دقیق و تأیید اندازه گیری نیرو مورد نیاز است ، اغلب با ثبت داده ها و قابلیت ردیابی تضمین کیفیت.

وب سایت RARUK Automation اکنون پیوندی به یک میکروسایت اختصاصی برای aiPRESS دارد. این سایت بازدیدکنندگان را از طریق ویژگی هایی که این سروو پرسها را متفاوت می کند راهنمایی می کند و شامل برنامه ها و فیلم های معمولی است که تنظیمات آسان آنها را نشان می دهد.
Baumüller ، متخصص اتوماسیون از نورنبرگ ، از 22 تا 24 نوامبر 2016 در حال ارائه اجزای جدید و پیشنهادات خدمات هوشمند در SPS IPC Drives در سالن 1 در غرفه 560 است. باومولر به بازدید کنندگان نمایشگاه نشان می دهد که چگونه می توان فرآیندهای تولید را با استفاده از اتوماسیون هوشمند و راه حل های سیستم. این مربوط به کل چرخه عمر ماشین ها و سیستم ها است.

تولید 4.0

نکته برجسته در غرفه نمایشگاه ، یک سیستم کامل مشارکتی است که از یک ربات و یک واحد مدیریت تشکیل شده است. هر دو ماژول به یک سیستم کامل از Baumüller مجهز شده اند - از واحد کنترل گرفته تا درایو. باومولر از این روش برای نشان دادن اینکه چگونه ماژول های ماشین می توانند به صورت بهینه برای کاربرد خودکار ساخته و به راحتی در ماشین آلات و سیستم های کامل ترکیب شوند استفاده می کند. آنها همچنین می توانند در سیستم های جدید یا موجود ادغام شوند.

علاوه بر زمان سریع برای بازاریابی ، سازنده دستگاه از تحقق نرم افزار کنترلی مستقل از سخت افزار سود می برد. این فقط با یک فرد تماس از م driveلفه درایو گرفته تا تجسم کاربر پسند ، مقیاس بندی رایگان را برای سازنده دستگاه امکان پذیر می کند. این از تنظیم بهینه سیستم کلی با نیازهای مشتری اطمینان حاصل می کند.

باومولر با راه حل های خود برای صنعت 4.0 و رابط های گوناگونی بسیار گسترده ، شبکه ای انعطاف پذیر و ساده از ماشین های خودکار و ماژول های ماشین را با سایر قطعات سیستم و همچنین با سیستم ها و سیستم عامل های خارجی فراهم می کند.

سرویس 4.0

برای به حداکثر رساندن در دسترس بودن ماشین آلات و سیستم ها ، Baumüller یک راه حل مناسب برای نگهداری از راه دور برای انواع سیستم های محرک الکتریکی ارائه می دهد. حوادث و خرابی های خدمات را می توان با استفاده از نظارت بر شرایط و نگهداری پیشگیرانه با سنسورهای خارجی یا راه حل هایی که در دستگاه ها قرار دارند ، تا حد زیادی کاهش داد. بعومولر به عنوان یک محصول جدید در این زمینه ، سیستم خدمات BAUDIS IoT را معرفی می کند که با در دسترس قرار دادن ماشین آلات و سیستم ها ضمن افزایش پتانسیل های بهبود ، باعث افزایش دسترسی می شود. به این ترتیب ارزش افزوده قابل محاسبه ای را در قالب افزایش کارایی به تولید کننده دستگاه و اپراتور دستگاه ارائه می دهد.

بازدید کنندگان از نمایشگاه می توانند اطلاعات دقیق تری در مورد موضوع تعمیر و نگهداری از راه دور در سخنرانی باومولر با موضوع "امنیت صنعتی و تعمیر و نگهداری از راه دور" در تاریخ 11/24/2016 ساعت 10 صبح در تالار گفتگوی اتوماسیون در سالن 3A ، غرفه 530 کسب کنند.

تازه واردان از جعل نوآوری

نکته مهم دیگر در غرفه باومولر - علاوه بر سیستم ها و صنعت 4.0 - شامل پیشرفت های جدید و پیشرفته در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری است.

یک پیشنهاد کاملاً جدید در SPS IPC Drives 2016 ، سری موتور سروو DSH است که به عنوان مشتقی از سری موتور سروو جمع و جور DSC ، تحت تأثیر گشتاور بازدارندگی بسیار کم قرار می گیرد. در ترکیب با فناوری درایو Baumüller ، DSH برای کاربردهایی که به دقت بسیار بالا و دقت کنترل بهینه نیاز دارند مناسب است.

از نظر عملکرد و سرعت چرخش ، در موتورهای سروو DS2 و سری با گشتاور بالا DST2 ، می توان نمونه های پیشرفته ای را در مجموعه موتورها معرفی کرد. بامولر با این نمونه کار موتور گسترده ، به صنایع مختلف با بیش از چند درایو تمام منظوره خدمات ارائه می دهد - دقیقاً درایو مناسب را برای هر نیاز آماده کرده است.

یک چالش بزرگ برای فناوری درایو شامل قله های فعلی یا عملکرد برتر است ، به عنوان مثال در برنامه های مطبوعاتی تا 2500 تن ، که در هنگام قله ها اتفاق می افتد. این امر برای ایجاد عملکرد لازم و حفظ آن در صورت لزوم به حداکثر لحظات بسیار زیاد نیاز دارد. علاوه بر لحظه های اسمی مورد نیاز ، بنابراین فناوری درایو به ویژه بر اساس لحظه پیک طراحی شده است. برای فعال کردن تنوع فنی و اقتصادی وظیفه محرک ، مجموعه محصولات Baumüller دارای موتورهایی با سیم پیچ های متعدد است که می توانند چندین اینورتر را از طریق اتصالات موازی کار کنند.

در زمینه کنترل و فن آوری رانندگی نیز تازه واردانی وجود دارند. یکی از اینها کنترلر جدید چند محوری b maXX 5800 است که دارای حداکثر شش محور مجتمع آزادانه قابل مقیاس است. بنابراین این سیستم از سری b maXX اثبات شده رویکردی کاملاً جمع و جور و اقتصادی برای کاربردهای چند محوره ارائه می دهد. دیگر سری جدید HMI با یک بسته نرم افزاری یکپارچه و رایانه های جعبه ای با کارایی بالا. این دو محصول در حال گسترش پیشنهادات کنترل و تجسم در Baumüller هستند.

همچنین در غرفه کارشناسان نرم افزاری حضور دارند که مزایای سیستم های م componentلفه های فناوری Baumüller را با مثالهایی مانند سرو پرس و سرو پمپ معرفی می کنند. با استفاده از کتابخانه های نرم افزاری از پیش برنامه ریزی شده که می تواند به صورت اختصاصی برای مشتریان محصور شود ، تولیدکنندگان و اپراتورهای ماشین از زمان کوتاهی در بازار ، فعال سازی سریع و محافظت بالا در برابر خطاها سود می برند.

مدیریت چرخه زندگی 4.0 در سراسر جهان

یک پیشنهاد جالب برای اپراتورهای ماشین در نمایشگاه ، فرصت مشاوره با کارشناسان خدمات از شرکتهای تابعه Baumüller Nurrmont و مرکز تعمیر Baumüller در مورد چنین موضوعاتی است.به عنوان تعمیر ، نگهداری ، جابجایی و نصب در چرخه عمر دستگاه. بامولر با بیش از 40 شعبه در سراسر جهان ، یک شریک خدمات قابل اعتماد در سطح جهان با دهه ها تجربه محلی در سراسر جهان است.

یادگیری شبکه

مرحله اول

الفبای آموزش شبکه را میتوان +network دانست. در واقع در این آموزش شما یاد می‌گیرید اصلا سوییچ چیست؟ و چطور می‌شود بین سیستم‌های مختلف سوییچ کرد؟ با انواع کابل‌ها و پورت‌ها و کارکردشان آشنا می‌شوید و به طور کلی با همه مفاهیم پایه شبکه آشنا خواهید شد.

مرحله دوم

پس از یادگیری مباحث دوره network+شما میتوانید زمینه علاقه خود را دنبال کنید. اما متخصصین پیشنهاد می کنند که افراد ابتدا یکی از دوره های اولیه مایکروسافت مانند دوره MCSA یا دوره MCSE را بگذرانند که معمولا در دوره های ماکروسافت مفاهیم مهم و پایه را فراخواهید گرفت. سرویس هایی از قبیل RADUIS و Routing و DHCP و ******* و NAT و … را میتوانید د راین دوره ها آموزش ببینید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.