پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

گیربکس های قابل اعتماد از NORD DRIVESYSTEMS

۱۸۱ بازديد
گیربکس های قابل اعتماد از NORD DRIVESYSTEMS در برابر شرایط سخت صنعت فولاد مقاومت می کنند
حتی تحت بارهای الکتریکی و مکانیکی سخت، راه حل های درایو NORD عملکرد عالی و عملکرد ایمن را تضمین می کند.

این محتوا به طور مستقیم توسط تامین کننده به این وب سایت ارسال شده است.

NORD DRIVESYSTEMS
29 ژوئن 2022

یونیت های دنده CLINCHER NORD یک راه حل بهینه برای کاربردهای نورد گرم ارائه می دهند.
صنعت فولاد به دلیل داشتن فروش انواع خازن الکترولیتی برخی از سخت‌ترین شرایط محیطی از جمله دمای بالای کاربردهای ریخته‌گری پیوسته، بارهای بسیار سنگین و حالت‌های عملکرد نامنظم سیستم‌های غلتکی داغ شناخته شده است. یونیت‌های دنده، موتورها و محصولات کنترلی NORD عملکرد مداوم را تضمین می‌کنند و طوری طراحی شده‌اند که سخت‌ترین بارها و خطرات محیطی را تحمل کنند.

طیف گسترده‌ای از گزینه‌های مؤلفه استاندارد در دسترس است که به این سیستم‌های درایو اجازه می‌دهد تا متناسب با نیازهای برنامه و فضاهای نصب خاص پیکربندی شوند. بسیاری از دنده‌های NORD برای صنعت فولاد شامل محفظه مکانیکی قوی برای جذب ضربه، یاتاقان‌ها و شفت‌های سنگین، مهر و موم شفت دوبل Viton، روان‌کننده‌های مصنوعی برای تحمل حرارت بالاتر، و لیست قیمت خازن گزینه‌های حفاظت از سطح سنگین هستند. گزینه‌های موتور شامل نرخ‌های شتاب بالا، عملکرد معکوس، طرح‌های بدون تهویه، رمزگذارها و ترمزهای سنگین، عایق کلاس ISO H برای تحمل دماهای بالاتر است و می‌تواند به گونه‌ای طراحی شود که گشتاور کافی برای مقاومت در برابر شوک‌های سنگین ناشی از معکوس کردن و گیر کردن مواد را فراهم کند.

یونیت‌های چرخ‌دنده مارپیچی UNICASE™ راه‌حلی قابل‌اعتماد و منعطف را با محدوده قدرت وسیع 0.16-215 اسب بخار ارائه می‌کنند. محفظه یک تکه ارتجاعی آن‌ها طول عمر طولانی را تضمین می‌کند، نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد و طراحی فشرده می‌تواند در فضاهای نصب تنگ جا شود. این واحدها همچنین ظرفیت بار محوری و شعاعی بالایی را ارائه می‌کنند و امکان عملکرد ایمن را در کاربردهای سنگین مانند کوره‌ها، میزهای غلتکی و کاربردهای لجستیکی فراهم می‌کنند.

واحدهای دنده شفت موازی CLINCHER بازدهی نهایی را ارائه می دهند و در عین حال گزینه ای اقتصادی برای طیف گسترده ای از کاربردها ارائه می دهند. آنها اغلب در کاربردهایی مانند خطوط برشی مورد استفاده قرار می گیرند زیرا بالاترین نرخ چرخه و شتاب و همچنین بارهای شوک بالا را تضمین می کنند. CLINCHERها تا 268 اسب بخار قدرت تولید می کنند، تا 885075 پوند اینچ گشتاور تولید می کنند و بدنه قوی آنها به آنها امکان می دهد تا سال ها بدون تعمیر و نگهداری، حتی در شرایط بسیار سخت، کار کنند. این گیربکس ها با 15 اندازه جعبه و گزینه های نصب انعطاف پذیر، سازگاری بالایی با نیازهای کاربردی دقیق دارند.

کاربردهای ریخته گری مداوم اغلب شامل دماهای بسیار بالا و فضای نصب محدود است. یونیت های چرخ دنده مارپیچ زاویه راست UNICASE به دلیل طراحی فشرده و تطبیق پذیری نصب، اغلب برای این کاربردها استفاده می شوند. این واحدها را می توان با گزینه های مختلف یاتاقان پیکربندی کرد و از قابلیت بار محوری و شعاعی بالا و همچنین جذب ضربه اطمینان حاصل کرد. عایق کلاس ISO H نیز برای محافظت بیشتر در برابر عوامل محیطی خشن توصیه می شود.

گیربکس‌های صنعتی MAXXDRIVE که برای تحمل سخت‌ترین بارها لیست قیمت خازن ساخته شده‌اند، گشتاور خروجی بسیار بالایی تا 2495900 پوند در اینچ ارائه می‌کنند. یاتاقان‌های غلتکی بزرگ و فواصل مرکزی آنها ظرفیت بار و عمر مفید اجزای داخلی را افزایش می‌دهد در حالی که یک سیستم خنک‌کننده پیشرفته به طور موثر اتلاف گرما را مدیریت می‌کند و عمر روانکارها را افزایش می‌دهد. شفت‌های ورودی و خروجی ویژه برای تناسب با نیازهای کاربردی خاص و ارائه عملکرد در هر جهت در دسترس هستند.

بسیاری از کاربردها در صنعت فولاد، درایوهای مختلف را در یک راه حل سیستمی تجهیز می کنند. درایوهای فرکانس متغیر مانند NORDAC® FLEX و NORDAC PRO SK 500P عملکردی مقیاس‌پذیر را برای مدیریت مؤثر واحدهای لیست قیمت خازن جداگانه و همچنین بهینه‌سازی همگام‌سازی در چندین درایو ارائه می‌کنند. NORDAC FLEX منعطف‌ترین VFD NORD است و دارای انتقال آسان پارامتر، طراحی فشرده با قابلیت نصب موتور یا دیوار و گزینه‌های ایمنی عملکردی یکپارچه اختیاری مانند STO، SS1 و PROFIsafe است. سری NORDAC PRO SK 500P شامل 5 اندازه فریم با چندین گزینه رابط برای اتصال آسان، عملکرد PLC یکپارچه و موقعیت یابی یکپارچه POSICON برای کنترل هوشمند است. ردپای کوچک آنها باعث صرفه جویی در فضا در کابینت های نصب می شود که در آن فضا اغلب محدود است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.